vrijdag 2 januari 2009

gelukkig 2009

Gelukkig nieuwjaar aan iedereen!!

Sorry dat ik een tijdje niets heb laten weten
maar met de examens en de mijn snowboard vakantie ben ik niet
veel op de computer geweest. Ik ben ondertussen wel naar
een les van Elke geweest en daarvoor wil ik Elke nog eens bedanken
want ik heb me echt goed geamuzeerd en toch wel weer wat
bijgeleerd.
vandaag ga ik me dus nog eens bezig houden met scrapbooking.
hopelijk kan ik morgen het resultaat al online zetten.

grtz Marjolein

2 opmerkingen:

nannyke zei

Dag Marjolein
ik wens je een fantastisch 2009 toe met hopelijk alleen maar positieve momenten en heel veel creatieve inspiratie
groetjes
Nancy xxx

Romavan zei

Hallo Marjolein !
Ik heb dus ook dat boekje gemaakt en heb me zeer geamuseerd en daarbij heb ik nu nog een prachtig boekje. Dank aan de lerares ! Je deed het fantastisch ! Groetjes, Rosemarie