zondag 19 oktober 2014

SVDHZ

Donderdag wordt mijn metekindje 6 jaar, maar vandaag was het haar feestje. En bij feestjes horen natuurlijk cadeautjes! Ze wou een trui met een kap en toevallig wist ik daar het perfecte patroontje voor. Dus ik ging opzoek naar mijn boek van Stof voor durf-het-zelfvers en ging aan de slag met het patroon van de kaptrui.





Stof: Tricot Fantasie Bolletjes Turquoise van Dapper

Bij jarig zijn hoort natuurlijk ook taart ook hier sprong ik bij. Ik maakte een chocolade-brownie-taart met een chocolade topping en wat zeker niet mocht ontbreken de naam van de jarige in frambozencrème.


3 opmerkingen:

V.A.Ria zei

en lekker was de taart mmmmmm
groetjes mama

Romavan zei

de trui ziet er prachtig uit en Yanina staat er heel goed mee ! De taart ziet er ook lekker heel uit! Proficiat aan de jarige en ook aan haar trotse meter !

Gitte Mattheus zei

En ik kan je verzekeren dat ze er heel blij mee is. Ze heeft de trui al twee dagen aan. Ook de taart was heerlijk, Elyana wil nog steeds een stukje Yaninataart ;)